Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Avanceret søgning i ordre inkl Øvrig ref + Overskrift 0 Man kan i igangværende ordre søge på de fleste kolonner men ikke kolonnerne: - Odrenr - Øvrig ref - Overskrift Kan man ikke få søgemulighed i disse kolonner ? - evt inde under Avanceret søgning Også gerne mulighed for at søge på Vor ref så den enkelte medarbejder kan finde sine egne ordrer René Arpe It-konsulent spurgt 21 Dec, 2011 i Forslag » Andet af Rene.Arpe (17.3k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 2 Svar Hej Vha. Ctrl+G kan du søge på kolonnerne, hvis de er markeret som aktive. Dog kun en kolonne ad gangen og jeg giver dit helt ret i at søgemulighederne generelt er alt for sparsomme. Ved ikke om du var klar over dette /Michael besvaret 6 Jan, 2012 Forslag af Michael Christensen (2k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Hej Michael Tak for tippet - jeg kender godt Ctrl + G men den løser ikke rigtig mit problem.. Ctrl + G søger efter den tekst du skriver i søgefeltet og hopper ned til posten - så langt så godt Har du mange ordrer bliver det hurtigt uoverskueligt og er det noget man evt gerne vil arbejde videre med i excel vil det blive meget lettere hvis der kun står de relevante data på skærmen så man ikke får alle data med over i excel Ved brug af avanceret søgning vises KUN de odrer/ordrelinjer der opfylder søgekriteriet - så det er lidt det jeg søger René Arpe It-konsulent besvaret 6 Jan, 2012 Forslag af Rene.Arpe (17.3k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.