Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilbageførsel af to forkerte abonnementskørsler

0
Hej!

Vi har fået bistand af en såkaldt ekspert, men det var en skidt hjælp. Der er oprettet to abonnementskørsler, men begge gik i ged.

Jeg har nu brug for at rulle tilbage til udgangspunktet, da mine slutdatoer står som 31.2.2011 og 31.12.2012, men kontingent er slet ikke blevet opkrævet endnu. Jeg har derfor brug for, at alle abonnenter bliver sat til slutdato 31.12.2010, således at jeg kan opkræve kontingent for 2011.

Kan nogen mon hjælpe?
lukket
i Spørgsmål » Dimension (afdelinger) af (150 points)
status opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej fjorborg,

Vi snakkede sammen i telefonen igår.

Da der var var rigtig mange posteringer i din abonnementskørsel, var anbefalingen, at tilmelde sig en ny aftale hos e-conomic. Det vil simpelthen være hurtigere, at eksportere og importere jeres data i et nyt regnskab, og derefter foretage en ny abonnementskørsel.

I fremtiden vil jeg anbefale, at bogføringen kontrolleres inden der foretages nye abonnementskørsler. Derudover skal man være opmærksom på, at starts- og slutdato er den periode kørslen vedrører, og slutdatoen ikke er den sidste periode i abonnementet.


Med venlig hilsen
Morten

Med venlig hilsen Morten Bæhrenz Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (4.3k points)
valgt som bedste svar af