Opfølgning af e-mails der ikke er gået igennem

0
Vi er tit inde og søge i udbakken for at se om der er nogle mails der ikke er gået igennem. Da vi er 5 der hånterer tilbud/ordre/faktura er vi derfor også 5 der tjekker dette. Vi mangler så en funktion der viser om der er blevet fulgt op på den mail der ikke er gået igennem, så vi ikke er to der ringer til kunden og får den korrekte mail.

Mit forslag til en løsning kunne være at der ude til højre var et felt hvor man kunne sætte et flueben hvis man har fulgt op på den ikke modtagne mail. På den måde kan man nemt se om der er fulgt op på sagen, så man ikke kontakter kunden 2 gange.
i Forslag » Andet af (250 points)

2 Svar

Hej,

Tak for dit forslag - og dejligt at se der kommer et løsningsforslag med også   

Hvis du f.eks. går under fanebladet Faktura og så Igangværende fakturaer, så vil du ud for dine fakturaer i højre side, kunne se en kasse hvor man sætte et flueben, og her skulle overskriften så være gensendt?

Kunne være sjovt at høre om du var enig i dette.

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Forslag af (152k points)
Den boks til at sætte flueben i med gensendt, vil jeg bare gerne have under: undgående post/mails der ikke er gået igennem...

Det giver da et bedre overblik, kan man ikke nemt lave en boks der hedder gensendt der?
Forslag af (250 points)