forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Vejledende pris i faktureringsbilledet

0
Varekartoteket indeholder feltet vejledende pris. Så vidt jeg kan se, bruges det ikke noget sted.
Jeg har imdlertid brug for oplysningerne i faktureringsbilledet.
I chatten mener vedkommende, at det blot er en lille og banal ændring, der hurtigt kan effektueres.
Vil I prøve det. Det vil jeg glæde mig til.
spurgt 25 Okt, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Finn (2,400 points)
status opdateret 17 Dec, 2012 af Hasse Lauridsen

3 Svar

Bedste svar
Ah ok, så er jeg med.

Desværre så er der ikke mulighed for at tilføje denne. Det eneste du vil kunne se direkte i faktureringsbilledet.

Har du dog angivet en salgspris nede i varekartoteket, og så vil den jo foreslå denne, hvorfor det kan ses som vejl. pris? Eller er der noget jeg glemmer?

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 31 Okt, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 4 Dec, 2012 af Lasse Bager
Hej,

Vejl. priser har den funktion, at det er en kolonne du kan tilføje på dine fakturaer, så dine kunder f.eks. kan se at den vejledende pris på disse varer er xx. kr..

Ønsker man at gøre det, så skal man tilføje en ekstra kolonne med vejl pris. Se her hvordan du redigere i dine kolonner. - http://wiki.e-conomic.dk/design-og-layout/kolonner

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 27 Okt, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Hej Steffen
Det var ikke det, jeg spurgte om.

Jeg har brug for, at oplysningen Vejledende pris bliver vist i faktureringsbilledet (opret fakturalinie).
F. eks. til venstre for Pris (brutto) eller Vejl. kostpris.

Oplysningen bruges til i nogle tilfælde at prissætte varen, når der faktureres.

mvh
Finn
besvaret 27 Okt, 2011 Forslag af Finn (2,400 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”