forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bogførte tal i måneds- og kvartalsvisning

0
Det kunne være rigtig brugbart at trække en resultat / saldobalance hvor man på x-aksen havde måneder eller kvartaler. Det vil sige samme visningsmetode som budgetfunktionaliteten, men hvor det var de realiserede / bogførte tal.
spurgt 17 Okt, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af bromer (200 points)
status opdateret 16 Sep, 2013 af PeterLuthman

8 Svar

Hej,

Har du prøvet rapporten nøgletal og så sammenligning med de sidste 12 måneder?

Det har lidt samme effekt, og måske er det noget du kan bruge?

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 17 Okt, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Hej Steffen

Tak for det hurtige svar. Det er en fin start, så mange tak for det. En perfekt rapport ville dog kunne vise det per kvartal, liste omsætningen i varegrupper, omkostningerne i grupper / konti etc.

Med venlig hilsen
Rune
besvaret 17 Okt, 2011 Forslag af bromer (200 points)
Hej Rune,

Og sammenligningen over perioder her er det vigtigste? Man kan jo også hente en omsætningsstatistik, men der vil man kun begrænse sig på en periode, så skal man have flere perioder, skal man søge på dem også.

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 17 Okt, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Jeg synes faktisk ikke nødvendigvis at sammenligningen er det vigtigste selvom det naturligvis også er brugbart. Jeg står bare i en situation hvor min revisor fra tid til anden skal bogføre og ændre allerede afsluttede måneder, så derfor ville det være rart hvis jeg kunne se resultatet per måned uden at skulle køre en resultatopgørelse med 12 forskellige datointervaller.
besvaret 17 Okt, 2011 Forslag af bromer (200 points)
Kan man ikke få en Månedsopdelt saldobalance.

Man kan udskrive nøgletal opdelt på måneder, hvorfor ikke saldobalancen, udskrevet på samme måde som nøgletal udskriften??

Det kunne være dejligt så at åbne det i excel, så man kunne lave nogle grafer.
besvaret 19 Apr, 2012 Forslag af ssumsarr (250 points)
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at have mulighed for at se saldobalancen måneds og kvartalopdelt, kan se at jeg ikke er den eneste....
besvaret 3 Sep, 2012 Forslag af charlotteA (140 points)
Jeg er helt enig. Jeg savner også månedsopdelt saldobalance.
besvaret 5 Sep, 2012 Forslag af Ulla (160 points)
Ja det ville være rart:-)
besvaret 7 Sep, 2012 Forslag af AcCounterpart (480 points)
overvejes× 120
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”