Ja, jeg vil jo mene, at straks du er mere end to medarbejdere som sender tilbud, ordrebekræftelser eller fakturaer, så er du på den. Jeg sidder hver dag, og modtager mails med Hej Brian tak for det ene og andet, men de mails er bare ikke til mig, det er svar på noget mine kollegaer har sendt, det er jo slet ikke holdbart, men p.... irriterende jeg skal bruge tid på at sortere og sende frem og tilbage...
Der må være mange andre som har samme problemstilling som jeg, men som ikke gider brokke sig som jeg gør
Synes bare at der bør være en indstillingsmulighed som gør, at hver konto kan tilpasses i forhold til den aktivitet der bliver lavet på kontoen. Dvs. det problem som du selv nævner, der skal man kunne sige til systemet, revisorens konto, at besvarer man mails med fremsendte fakturaer, så skal de besvares til ? en given mailadresse, eks. virksomheds ejeren eller hvem ved jeg.
Håber den snørklede tekst giver mening...
Hvorom alt ting er, det er rigtig, rigtig træls for os, vi synes det virker håbløst og gammeldags, hvilket jeres program jo slet ikke er, vi er jo glade for næsten alt det andet...