forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Intern info vedr. forsendelse eller fakturering

0
Vi vil undgå papirdokumentation, sideløbende med E-conomic. E-conomic skal håndtere informationerne.
Undertiden knytter der sig specielle aftaler til en ordre. Enten en speciel pris eller en pakkemåde eller en speciel mærkning eller .... .
Så vidt jeg kan se, er der ikke noget felt til den type interne ínformationer i E-conomic.
Informationen skal kunne ses på pakkesedlen, og samtidig på skærmen hvis man ikke ønsker at udskrive pakkeseddel ved ekspedition af varer og ved fakturering - på skærmen. Informationen skal arkiveres sammen med de øvrige data, så man efterfølgende kan se hvordan f.eks. en pris er debiteret.
spurgt 28 Sep, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af John Arnshof (910 points)

2 Svar

Hej John,

Tak for dit forslag.

Man kan oprette noter på en kunde - vil det hjælpe dig? Såfremt det ikke gør, så hører jeg gerne til hvordan vi måske kunne bruge noterne, eller andet til at få dig i mål? Oprettelse af note på kunden. - http://wiki.e-conomic.dk/generelt/noter-om-kreditorer-debitorer-og-varer

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 4 Okt, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Jeg opfatter, at noter skal bruges mere alment om en kunde.
Situationen kan være den, at en sælger har fået en ordre, der denne ene gang skal faktureres til speciel pris. En anden situation kan være: Husk at denne leverance er den første med den nye produktmærkning, eller denne leverance skal være med batchkode 1234X, d.v.s. info udelukkende til internt brug.
besvaret 5 Okt, 2011 Forslag af John Arnshof (910 points)
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”