Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Varekartotek med hak-mulighed

0
[color=#BF00BF:1mlsfmcd]Når jeg går ind og henter varer i varekartoteket til fakturaen, så kan jeg kun hente 1 vare ad gangen. Når jeg skal sætte 21 varer på fakturaen, så har jeg mange hentninger.
Hvad nu hvis det var muligt at hakke flere varer af samtidigt og herefter trække dem alle over på fakturaen. Tja, så ville jeg spare 20 hentninger. Hvis der skal ske en individuel redigering af de enkelte varer, så går jeg selvfølgelig ind og korrigerer den enkelte efter den samlede, effektive hentning.

PS. Jeg kan ikke varenumrene i hovedet.

Bedste hilsner,
Michael Meinhardt, FISH! i Danmark[/color:1mlsfmcd]
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Michael

Jeg kan godt se logikken i dit forslag, men jeg har også bare en enkelt problemstilling herved.

Hvordan skal man håndtere antal mv.?   

21 varenumre på en gang - det er vel yderst sjældent at der er tale om præcis samme antal af alle sammen - du mister overblikket over priserne for det enkelte varenummer og sandsynligheden for at der smutter en rettelser på pris eller antal mangedobles i forhold til at man tager stilling til hvert varenummer for sig.

Jeg vil lade den stå her så andre brugere kan give deres besyv med, men som jeg ser det øger det kompleksitet og fejlmuligheder væsentligt mere end det gavner.

Men jeg skal ikke stå til dommer - så lad os se hvad brugere tænker og så tage den derfra.  

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Magento - en af de meget internationalt udbredte webshops - er måske værd at lære noget af netop i dette tilfælde. I administrationsdelen kan der opbygges en ordre, og her har man implementeret en lignende funktionalitet.

Man kunne have denne parallelt med oprettelsen af 1 varelinje: Tilføj flere varer, der kunne åbne en dialog som herunder. (scroll til højre!)

Skærmbillede 2012-04-20 kl. 08.54.42.png
Forslag af (4.7k points)