Hej Lone
Undskyld mit sene svar, forum er midlertidigt lukket for nye henvendelser, så jeg havde overset dit svar i en "gammel" tråd :)
Problemet emd modsat fortegn i betalinger der er oprettet via "direkte til kassekladden" i workflow, har vi nu endelig kunne reproducere og dokumentere, så den bug er rapporteret til teknikken så de kan finde og løse fejlen.
Opdateret:
Ang. manglende betalingsoplysninger, så skal man selvfølgelig tage højde for at det der sendes til kassekladden er de ting som smartscan kan aflæse. Hvis du har nogle bestemte leverandører den ikke aflæser særlig godt, vil du snart kunne benytte funktionen "ignorer betalingsoplysninger fra dokument" på leverandørens stamkort og her indtaste det kontonummer leverandøren har oplyst. Vi arbejder pt på at workflow skal tage højde for den indstilling når dokumentet sendes direkte i kassekladden.
Det virker allerede hvis workflow indeholder godkendelse.
Jeg håber at det fif vil gøre dit arbejde nemmere.
Har du også set den helt nye trigger i workflow? Nu kan du aktivere et workflow ud fra afsender - enten bruger (vist med brugerens mail) eller en mail du selv taster ind, fx fra en leverandør eller kollega.
De bedste hilsner
Tabita