Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Workflows

0
Hej

Når jeg sender en faktura til godkendelse manuelt, vil fakturaen blive returneret til den mappe, som fakturaen bliver sendt fra.

Er det muligt at lave en funktion, hvor man kan vælge, hvilken mappe fakturaen skal returneres til, når den er godkendt?

Muligvis i indstillinger, hvis det ikke kan oprettes i workflows.

Vh Lone
i Forslag » Bilagshåndtering af (200 points)

1 Svar

hej Lone

I hvilke situationer sender du dokumenter manuelt til godkendelse i stedet for at benytte worksflow som kan løse denne udfordring for dig helt automatisk?
Jeg vil gerne høre mere om din arbejdsgang for at forstå hvor stort et behov det er, da det er første gang jeg har hørt dette ønske :)

De bedste hilsner
Tabita
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej

Jeg kan se, at I har løst problemet ved, at man i Workflows kan vælge at sende fakturaer direkte til kassekladden.

Dog har jeg oplevet følgende udfordringer ved denne løsning:

1) Betalingsoplysninger bliver kun sendt videre til kassekladden, når det er en faktura, der kommer fra en anden e-conomic bruger eller det er
    en FI-betaling.  Når man eksportere disse betalinger vender fortegnet forkert i betalingsfilen.

2) Man skal manuelt indtaste betalingsoplysninger ved overførsel, når fakturaen ikke kommer fra e-conomic.

Vh Lone
Hej Lone

Undskyld mit sene svar, forum er midlertidigt lukket for nye henvendelser, så jeg havde overset dit svar i en "gammel" tråd :)

Problemet emd modsat fortegn i betalinger der er oprettet via "direkte til kassekladden" i workflow, har vi nu endelig kunne reproducere og dokumentere, så den bug er rapporteret til teknikken så de kan finde og løse fejlen.

Opdateret:
Ang. manglende betalingsoplysninger, så skal man selvfølgelig tage højde for at det der sendes til kassekladden er de ting som smartscan kan aflæse. Hvis du har nogle bestemte leverandører den ikke aflæser særlig godt, vil du snart kunne benytte funktionen "ignorer betalingsoplysninger fra dokument" på leverandørens stamkort og her indtaste det kontonummer leverandøren har oplyst. Vi arbejder pt på at workflow skal tage højde for den indstilling når dokumentet sendes direkte i kassekladden.
Det virker allerede hvis workflow indeholder godkendelse.

Jeg håber at det fif vil gøre dit arbejde nemmere.

Har du også set den helt nye trigger i workflow? Nu kan du aktivere et workflow ud fra afsender - enten bruger (vist med brugerens mail) eller en mail du selv taster ind, fx fra en leverandør eller kollega.

De bedste hilsner
Tabita