Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bonus i forb. med fakturering

0
Findes der en funktion i forbindelse med fakturering, så man kan beregne og bogføre en bonus/provision?

Jeg har en kunde der har nogle konsulenter tilknyttet. Nogle af disse konsulenter har en bonusordning der kommer til udbetaling 1-2 gange årligt, alt efter hvor meget min kunde har kunnet viderefakturere konsulenternes arbejde. Er det muligt at sætte en kode på, så der ved fakturering af en bestemt kunde/varenummer bliver lavet en automatisk bogføring i e-conomic?

mvh. Jane Blaabjerg
lukket
i Spørgsmål » Salg af (270 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

 
Bedste svar
Hej igen,

 

beklager det sene svar. Denne process kan ikke automatiseres.

 

Jeg vil anbefale dig at eksportere omsætningsstatistikken ud i et excel ark, og udregne det herfra :)

  Gurjap Sekhon Online regnskabsprogram e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret  
Spørgsmål af (6.2k points)
valgt som bedste svar af 🔒
Hej Jane!

Det gør der!

Hvis du går ind på faktura --> medarbejderkartotek og opretter de forskellige medarbejdere, kan du efterfølgende tilføje dem på debitorerne samt fakturaerne i feltet vor ref.

Efterfølgende vil du være i stand til at bruge omsætningsstatistikken under rapporter, til at finde ud af hvilken medarbejder der har omsat for hvor meget, og på den måde udregne provision

Her er feltet på debitoren:

[img:waf4g6jo]

Her er feltet på fakturaen:

[img:waf4g6jo]

  Gurjap Sekhon Online regnskabsprogram e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret  
Spørgsmål af (6.2k points)
Tak for svar.
Et tillægsspørgsmål. Kan processen automatiseres, så systemet selv beregner og bogfører en bonus?

Jane
Spørgsmål af (270 points)