Hej
Jeg bruger "omsætningsstatistik" RIGTIG meget, og er ret begejstret for den.
Jeg har et forbedringsforslag / en tilføjelse, som jeg håber der kan tilføjes - MEGET gerne så det virker fra den 1/1 2023.
Vi er begyndt at bruge "Sagsnumre", som vi påfører under "Øvrig ref" - og mit ønske er at få tilføjet "Øvrig ref" som filter under "Omsætningsstatistik"
Hvis vi f.eks opretter sagsnummer "CSB20221" på kunde "Peter Petersen" under "Øvrig ref" så vil jeg MEGET gerne under omsætningsstatistik kunne filtrere omsætningen på "Peter Petersen" udfra sagsnummer "CSB20221".
Der behøver ikke være mulighed for "fra" og "til" under "Øvrig ref" - men blot mulighed for at vælge udfra sagsnummer.
Hvis ovenstående er muligt ved brug af andet end "Øvrig ref" så kan vi sagtens flytte sagsnummeret til et andet felt.
Jeg vil altså meget gerne have et felt på fakturakladden, som jeg kan udfylde med et unikt sagsnummer, som jeg så efterfølgende skal kunne vælge under omsætningsstatistik - så omsætningsstatistik kun dannes udfra de fakturaer, som på kunden er påført dette sagsnummer.
Håber ovenstående giver mening - men ellers må I meget gerne kontakte mig for uddybende forklaring.
På forhånd tak :)