Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Omsætningsstatistik - øvrig ref

+1
Hej
Jeg bruger "omsætningsstatistik" RIGTIG meget, og er ret begejstret for den.
Jeg har et forbedringsforslag / en tilføjelse, som jeg håber der kan tilføjes - MEGET gerne så det virker fra den 1/1 2023.
Vi er begyndt at bruge "Sagsnumre", som vi påfører under "Øvrig ref" - og mit ønske er at få tilføjet "Øvrig ref" som filter under "Omsætningsstatistik"
Hvis vi f.eks opretter sagsnummer "CSB20221" på kunde "Peter Petersen" under "Øvrig ref" så vil jeg MEGET gerne under omsætningsstatistik kunne filtrere omsætningen på "Peter Petersen"  udfra sagsnummer "CSB20221".
Der behøver ikke være mulighed for "fra" og "til" under "Øvrig ref" - men blot mulighed for at vælge udfra sagsnummer.

Hvis ovenstående er muligt ved brug af andet end "Øvrig ref" så kan vi sagtens flytte sagsnummeret til et andet felt.
Jeg vil altså meget gerne have et felt på fakturakladden, som jeg kan udfylde med et unikt sagsnummer, som jeg så efterfølgende skal kunne vælge under omsætningsstatistik - så omsætningsstatistik kun dannes udfra de fakturaer, som på kunden er påført dette sagsnummer.

Håber ovenstående giver mening - men ellers må I meget gerne kontakte mig for uddybende forklaring.

På forhånd tak :)
i Forslag » Rapportering af (200 points)

1 Svar

Hej Frank

Tak for dit input. 
Jeg vil lige starte med en forventningsafstemning blush Her på forum kan man komme med input og ønsker til forbedringer i e-conomic. Det er dog ikke muligt at 'bestille' en forbedring eller ny funktion og slet ikke til en bestemt dato wink

Jeg kan med det samme sige at vi ikke komme til at lave den forbedring du ønsker inden 1. januar.  Om det er en forbedring vi vil tage med i betragtning når vi engang kigger på generelle forbedringer til rapportering, er for tidlilgt at sige, men jeg lover at jeg gemmer dit input og så må vi se hvilken retning rapportering tager når vi kigger på det i fremtiden.

Jeg har dog et løsningsforslag som måske kan hjælpe dig i fremtiden.

Du taler om sagsnumre.. hvordan arbejder du med sagsstyring? For hvis du benytter vores projektmodulet kan man oprette sager/projekter og disse kan knyttes til fakturaen og når du trækker en omsætningsstatistik kan du vælge projektnummer. På den måde kan du trække en omsætningsstatistik for en bestemt "sagsnummer". 

Funktionen vil endda fungere selvom du ikke aktivt registrerer udgifter på projekterne, men blot bruger det når du skal fakturere. Så hvis omsætningsstatistik pr. sagsnummer er meget vigtigt for dig er det måske meromkostningen værd :) 

Forslag af 🔒 (55.9k points)