Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kombinér betalinger

0

Hej,

jeg bruger "betalinger" en del - jeg har ikke SMARTpay, da omkostningen ikke giver mening ifht virksomhedens størrelse. Jeg kan fortsat sagtens downloade en liste med betalinger og indlæse i banken, men! Jeg oplever ofte problemer med funktionen "Kombinér betalinger med samme dato og leverandør (kun bankoverførsel/IBA".

Jeg bruger funktionen en del til især en enkelt leverandør, hvor jeg får mange fakturaer og kreditnotaer i en måned - her fungerer det godt frem for FI, hvor kreditnotaer ikke kan modregnes. Jeg har derfor altid funktionen til, da denne leverandør afregnes hver måned med 20-30 fakturaer. 

Jeg anvender en "Diverse kreditor", når der kommer fakturaer fra leverandører, som vi umiddelbart ikke handler med regelmæssigt. I de tilfælde, hvor jeg så har flere betalinger på samme dag registreret på denne kreditor bliver de slået sammen, selvom det jo egentlig er til to forskellige. 

Mit forslag:

Er det muligt, at indsætte en kriterie mere som hedder noget i retningen af ""Kombinér betalinger med samme dato, leverandør og kontonummer"? 

i Forslag » Bank af (260 points)

1 Svar

Hej Pernille,

Tak for dit forslag.

Det er udfordrende for mig at estimere om hvor mange har den samme arbejdsgang. Det vil afgøre hvor stor en prioritering sådan et forslag vil få, og give os et billede af hvor stor et problem det er for vores brugere. Det er første gang jeg selv hører om netop dette scenarie, så det er på min personlige erfaring forholdvis få.  

Man kan sige at løsningen på nuværende tidspunkt findes som at man opretter de enkelte leverandører hver for sig, og derfor ikke på en samlet diverse.

Er der en særlig årsag til hvorfor der ikke oprettes en ny leverandør man handler med?

Jeg kan i øvrigt supplere med at Smart Pay ikke vil have løst din udfordring her, da banken også her overskrives til den enkelte.


Forslag af 🔒 (12.1k points)