Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dags datos kostpris

0
Hej

Er der nogen der ved om man kan få dags dato kostpris i under fakturering´s feltet evt. ved siden genm. kostpris.
sådan at man kan se hvad man reelt har givet for varen, da man købte den sidst.
(Det er i hvert fald plads ved siden af genm. kostpris i faktureringen.

Hilsen Britt
lukket
i Spørgsmål » Salg af (210 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

 
Bedste svar
Hej Britt

Velbekommen.

Pt. så er du den første kunde (mig bekendt) der har efterspurgt denne funktion og da der
er blevet truffet en beslutning oppe fra om at varekartoteket i lagermodulet skal beregne gns. kostpris, så vil der ikke på nuværende tidspunkt blive udviklet på den efterspurgte funktion.

Så cowboy tricket vil være, at du tager udgangspunkt i din seneste leverandør/kreditor faktura når du arbejder med det. - evt. laver en kostpris regulering - http://wiki.e-conomic.dk/lagerstyring/lagerregulering/opret-reguleringslinje efter modtagelsen af dine vare så kostprisen stemmer overens med seneste kostpris.

Jeg håber det kan hjælpe dig videre i tilfredsstillende retning.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
valgt som bedste svar af 🔒
Hej Britt

Tak for henvendelsen.

Det er desværre ikke muligt, at se den seneste betalte kostpris sammenholdt med
den gennemsnitlige beregnet kostpris (i Kolonnen i varekartoteket).

Dette skyldes, at der i lagermodulet kun beregnes gns. kostpris og der derfor ikke tages hensyn til den seneste kostpris.

Det bedste jeg kan forslå for at imødekomme dit ønske pt. er, at du tager udgangspunkt i din seneste leverandør/kreditor faktura når du arbejder med det.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Simon.

tak for dit svar.

Er det noget I hos E-conomic vil arbejde på at få lagt ind i systemet. Jeg kan ikke tro at vi er de eneste der skal bruge den faktiske kostpris i dagligdagen.

Hilsen Britt
Spørgsmål af (210 points)