Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




bedre søgefunktionalitet ved opretelse af fakturalinier

0
Hej

jeg kunne godt tænke mig at der kom forslag frem når jeg var ved at indtaste et vare nummer

jeg kunne endnu bedre tænke mig at man kunne indscanne og bruge stregkoder til at søge efter varer på.
i Forslag » Andet af (1.1k points)

3 Svar

Hej

Ad første. Det er en del af den nye GUI (brugegrænseflade) der i første omgang lanceres med den nye kassekladde. Det er desværre ikke noget vi kan indføre i classic e-conomic. så du må belave dig med tålmod indtil fanebladet faktura er på ny GUI.

Ad anden. Stregkoder har en meget begrænset anvendelse i e-conomic. Forud for en eventuel udvidelse af funktioner vedr. dette skal der være flere der ytre ønske herom. Ligeså skal vi være helt sikre på hvad man skal kunne bruge stregkoder til. Er du venlig at beskrive yderlig.
Er det fx. fordi du anvender e-conomic som kasseapparat og genre vil kunne scanne købte varer til faktura linier eller?

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
Hej Det jeg gerne vil bruge funktionen til er at indlæse ean numre fra leverandøren, som jo nu er muligt  
når man så opretter en faktura linie skal man kunne bruge stregkoden til at finde varen på, altså så man både kan bruge varenummeret og stregkoden til at få varen frem på.

på den måde kan også bruge stregkodefeltet som alternativt varenummer hvis det er det man har brug for.

hvis man har den samme del på 2 numre, evt fra 2 forskellige leverandører.
Forslag af (1.1k points)
ahhhh. Øv. Det har endog meget lange udsigter om overhovedet.
Men jeg kan ikke se hvordan det vil hjælpe med hensyn at du har samme vare fra forskellige leverandører. VArekartoteket er styret af dit eget varenummer og det er jo nu engang unikt

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)