Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




oprettelse af betalinger via inbox

0
Hej

ifb med oprettelse af betaling af regninger modtaget i inbox, mangler jeg 2 ting

1. Betalingerne ligger under regnskab/bank/betalinger. Men man kan ikke se at der ligger uoverførte betalinger. Ville være godt hvis det var markeret med antal i en cirkel på samme måde som ubogførte bilag i kassekladderne længere oppe på siden. optimalt hvis man også kunne se datoen for den førstforfaldende regning, men vigtigst at man kan se at der er nogle.

2. At når betalingerne bliver overført fra mappen betalinger til banken som fil, at teksten til bankens kontoudskrift indeholdt både leverandørens navn og det aktuelle fakturanummer, vil give bedre overblik og historik

mvh Tina
i Forslag » Andet af (490 points)
lukket af 🔒

2 Svar

Hej Tina,

Tak for dine to forslag.

1. Vi har kategoriseret Betalinger i eksporteret, og ikke eksporteret betalinger. Så du skal altid have mulighed for at se hvad der er eksporteret, og hvad ikke er.

Derfor er jeg i tvivl om tilføjelsen her. 

2. Hvis jeg forstår dig ret, så ønsker du at den lev.betaling som oprettes i kassekladden skal have en tekst på. Dette kan du også tilpasse i kassekladde opsætningen: det vil være under menupunktet Automatisk tekst.

Her kan du indsætte dynamiske felter :-)

Rigtig god fredag, og ha' en god weekend.


Forslag af 🔒 (12.1k points)
1. det var for at blive fri for at klikke ind.  Ved kassekladerne behøver man ikke klikke ind for at se at der ligger ubogførte beløb, burde være det samme her. Og hvis der ud for menupunktet oven i købet stod dato for først forfaldne betaling, ville det spare tid, da man ikke behøver at overføre til banken før denne dato, men kan fortsætte med at samle op.

2. Nej, det er teksten til banken der ikke er særlig oplysende, der kan man kun vælge kort tekst, og ikke leverandør + fakturanummer (dynamisk felter)
Forslag af (490 points)
Perfekt, tak for uddybning. Dit andet forslag ligger i forlængelse af tråden her: https://forum.e-conomic.dk/39269/tekst-til-egen-konto-ved-leverandorbetalinger-via-betalinger

Så stem gerne på dette forslag.

Dit første forslag vælger vi ikke at gå videre med, da vi mener at det allerede er en mulighed. Omend det ikke er helt som du har ønsket det.