Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flyt varelinjer mellem ordrer

0
Hej,

Jeg har smidt mit forslag i kategorien "Andet", da det vedr. flere underkategorier..
I forhold til lagerstyring, så er jeg ved at afprøve om det vil være smart have varerne på ordrer. Det kunne så være smart at man kunne drag n droppe en linje fra en ordre til en anden fx når en varer sælges eller anvendes til intern brug.
(med respekt for hvor meget der skal holdes styr på :))
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

I forhold til lager, så vil vores nuværende løsning blive udfaset over tid, da vi har købt Rackbeat ind til os. De tilbyder også lagerstyring og vores ressourcer vil derfor være mod dem for at tilbyde det bedst mulige produkt til styring af lager gennem dem. For at få den bedst mulige gennemgang af deres tilbud, så vil jeg anbefale du tager en snak med vores eksperter. Jeg kan sørge for du bliver ringet op af dem. Du er også meget velkommen til selv at kontakte dem, hvis det er bedre. De kan fanges alle hverdage mellem 9-15 på 71 92 75 00.

Fordi vi arbejder med at forbedre lagerstyring gennem Rackbeat, så vil jeg ikke gå videre med dit forslag til vores nuværende løsning, men jeg tror godt du kan finde en god løsning på din udfordring via Rackbeat. 
Sig endelig til, hvis du har nogle spørgsmål smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)