Hej Søren :-)
Først og fremmest velkommen til vores Forum, og tak for en ganske fin forklaring af problemstillingen, samt løsninger.
1. Jeg kan sådan set godt følge både jeres behov, samt løsningen du bidrager med. Der er flere ting som har en afgørende rolle hvorvidt det nogensinde bliver en realitet eller ej.
Behovet for at kunne afgrænse så specifikt er nok snævert hos vores brugere. Ofte er antallet hos vores brugeres kundekartoteket i en overskuelig størrelse, så funktionaliteten går over til mere nice to have, og ej need to have. Derudover kunne man antage at anvendelse af sådan tilføjelse kun vil ramme en lille gruppe brugere. Eksempelvis tillader Google at man foretager specifikke søgninger med " " - det er dog sjældent jeg ser nogen anvende funktionen.
Så det er ikke fordi jeg tilføjelsen ikke giver mening, men desværre giver andre efterspurgte tilføjelser mere værdi.
Hvis der er flere brugere som tænker i samme baner som du, så kan vi selvfølgelig altid genoverveje.
2. Lige nu foreligger muligheden for at søge efter et telefonnummer, når man står i kundekartoteket. Så det skulle være OK nu. Giv det gerne et forsøg :-)