Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bedre Note-overblik på Kreditor/Debitor/projekter ect.

+1
Mulighed for at skrive en note på en kreditor/debitor/projekt er en mulighed, men kan er desværre nød til at gå ind under det orange tanhjul ==> Mine indstillinger ==> Noter ==> Opfølgningsliste

Det vil være et super tiltag hvis E-conomic vil lave en kolonne eller lignende under de respektive områder som debitor/kreditor/projekter ect.

Det kunne fx være en note på en debitor om at der er aftalt afdrag, på kreditor at der er en tvist osv.

Det vil også gøre E-conomic mere eftertragtet for de mellemstore virksomheder og/eller virksomheder der bruger projektstyring
i Forslag » Andet af (370 points)

2 Svar

Hej,

Tak for dit input.

Jeg ved at det har været på ønskelisten at opdatere vores note-funktion, og gøre den lidt mere tilgengælglig end den er på nuværende tidspunkt.

Tabita som er mest indover det er på ferie på nuværende tidspunkt, så jeg skal have det drøftet med hende om hvad udsigterne kunne være.

Vi vender tilbage retur om ca. to ugers tid :-)

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Tak det lyder lovende. Jeg x'er fingre

Se i øvrigt mine øvrige forslag som vil være positive tiltag for SMV der gerne vil bruge e-conomic men oplever mangler i funktioner, fx. i projektstyring.
Forslag af (370 points)
Hej !

Jeg beklager mange gange at de to uger har trukket ud. Jeg har simpelthen helt glemt at svare retur.

På nuværende tidspunkt så har man afvist at skulle forbedre notefunktionerne, da andre opgaver har en højere prioritet. Vi ved at den godt kunne trænge til et ansigtsløft, men hvornår det lige kommer kan jeg desværre ikke løffte sløret for.