Hej Alexander
Jeg bruger superkladden da jeg har mange forskellige typer posteringer, hvor den giver et godt overblik. både debitor og kreditorbetalinger, bilag med flere linjer af forskellige typer betalinger mm
Men kan godt se at hvis vi skal være elektroniske med onlinebilag mm, så virker den ikke ret godt.
Er nu ved at prøve at tilpasse mig ny verden, ved brug af bankafstemning, indboks mm. har dog stadig lidt udfordringer med diverse.
1. Hvis jeg i Indboks har åbnet et bilag, hvor jeg ikke lige kan komme videre og vil trække det til en oprettet mappe under kategorier (så jeg kan følge op senere), så falder jeg ud af hvor jeg var kommet til i bilagsrækken
2. Hvis jeg løbende reg. købsfakturaer på en kreditor f.eks. bygma, uden betalingsoplysninger, da der kommer en månedsopgørelse, så ved jeg ikke hvordan jeg skal håndtere månedsopgørelsen, da jeg ikke kan lave en betaling uden samtidig at oprette en kreditorregning.
3. Afregninger fra nets i indboksen, kan jeg ikke oprette posteringer, til hvis de både indeholder finansposter og debitorbetalinger
4. Kan man/hvordan opsætter man systemet, hvis man i indboks gerne vil have alle mails fra en bestemt afsender, i en bestemt mappe under kategorier?
5. Hvordan håndterer jeg nemmest f.eks. en betalingsserviceoversigt fra indbakken, hvor der er flere betalinger der ikke vedrører hinanden, men skal have samme bilagsnummer og samme bilag vedhæftet?
(ved ikke om i har en der er specielt godt inde i indboks mm, hvor det måske var nemmere at tage det pr telefon.)
på forhånd tak for hjælpen