Informizely customer feedback surveys

Udligning ved kreditor/debitor ind- og udbetalinger

0
Hej

Jeg kunne godt  tænke mig at man kunne få vist summen af det beløb, der fremkommer når man inde på modulerne udligner fakturaer - altså et 3. felt.

I dag viser I "Udligner kr. x", hvilket svarer til posteringen på debitor/kreditor, samt beløb til udligning, hvilket gerne skulle ende med samme beløb.

Det ville være fantastisk hvis I også kunne have et felt med "slutsaldo" eller lignende tekst - et felt, der trak de to tal fra hinanden. Det ville være nemmere end som i dag, hvor man skal tjekke begge tal for at være sikker på at det er korrekt.

Når man sidder og udligner mange poster, skal man hele tiden tjekke - det ville være nemmere med bare feltet "slutsaldo" (fiktivt navn).

Mvh Accor
i Forslag » Bogføring af (180 points)
*****   Præcis

2 Svar

Hej Accor,

Tak for dit forslag.

For at være helt sikker på at jeg forstår dit behov. Vi taler om en kundeindbetaling/leverandørbetaling?

Jeg gætter på at man udfylder et beløb, fx. 10.000 kroner i beløbsfeltet på en postering > klikker på Udlign posteringer > marker fakturaerne af værdi fx. 11.000 kroner.

Også ønsker du at der angives en difference på - 1.000 kroner?

Har jeg fat i den lange ende, eller misforstår jeg dit skriv?

Ser frem til at høre fra dig.

Venlig hilsen/Best regards

Alexander Smolkine

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Gærtorvet 1, 3, 5, 1799 København V

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (8.5k points)
Hej

Du har fuldstændigt ret - det er lige det, jeg søger. Håber det snart kommer ...

Mvh Accor
Forslag af (180 points)