Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udligning ved kreditor/debitor ind- og udbetalinger

0
Hej

Jeg kunne godt  tænke mig at man kunne få vist summen af det beløb, der fremkommer når man inde på modulerne udligner fakturaer - altså et 3. felt.

I dag viser I "Udligner kr. x", hvilket svarer til posteringen på debitor/kreditor, samt beløb til udligning, hvilket gerne skulle ende med samme beløb.

Det ville være fantastisk hvis I også kunne have et felt med "slutsaldo" eller lignende tekst - et felt, der trak de to tal fra hinanden. Det ville være nemmere end som i dag, hvor man skal tjekke begge tal for at være sikker på at det er korrekt.

Når man sidder og udligner mange poster, skal man hele tiden tjekke - det ville være nemmere med bare feltet "slutsaldo" (fiktivt navn).

Mvh Accor
i Forslag » Bogføring af (180 points)
*****   Præcis

2 Svar

Hej Accor,

Tak for dit forslag.

For at være helt sikker på at jeg forstår dit behov. Vi taler om en kundeindbetaling/leverandørbetaling?

Jeg gætter på at man udfylder et beløb, fx. 10.000 kroner i beløbsfeltet på en postering > klikker på Udlign posteringer > marker fakturaerne af værdi fx. 11.000 kroner.

Også ønsker du at der angives en difference på - 1.000 kroner?

Har jeg fat i den lange ende, eller misforstår jeg dit skriv?

Ser frem til at høre fra dig.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej

Du har fuldstændigt ret - det er lige det, jeg søger. Håber det snart kommer ...

Mvh Accor
Forslag af (180 points)
Hej accor,

Er jeg helt gal på den, eller kan det lade sig gøre nu? Jeg kan nemlig godt se at differencen nu angives.