Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kladde UDEN fakturanummer

0

Jeg sender ofte en fakturakladde til godkendelse hos en kunde inden jeg sender den rigtige faktura. Af og til sker det desværre at fakturakladden ryger videre til kundens regnskabsafdeling og selvom der står "KLADDE" på tværs af det hele, så bliver fakturaen betalt som vanligt fordi der rent faktisk står et reelt fakturanummer. Når jeg så har gang i flere fakturakladder på samme tid, så skifter fakturanumrene alt efter i hvilken rækkefølge mine fakturakladder ændres til rigtige fakturaer. Således opstår der fejl, når forskellige kunder anfører samme fakturanummer.

Mit forslag er derfor, at når man opretter en faktura, så står der f.eks. "XXX" eller "KLADDE" ved fakturanummeret indtil fakturaen er godkendt og klar til udsendelse.

i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej,

Velkommen til vores Forum.

Det er en speciel måde at arbejde på ! Normalt ville man fremsende et tilbud, eller en proformafaktura, også afslutte med en faktura.

Mit forslag til en løsning vil være at lave et layout mere. I dette fakturalayout kan I fjerne det dynamiske felt, og erstatte med KLADDE. Når I sender fakturaen afsted til kontrol, anvender I dette layout. Når fakturaen er "godkendt", så ændrer I layoutet til jeres normale, og sender/bogfører fakturaen. Kan denne løsning bruges?

I er altid velkommen til at skrive til vores chat, eller fange os på 88 20 48 40 mellem 9 og 15 man-torsdag, og 9 og 14 fredag.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)