Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fakturalinje i fakturaskabelon

+4
Hej

Jeg kunne godt tænke mig, at man kunne inkludere en fakturalinje i en fakturaskabelon. Således ville man kunne undgå at skulle tilføje en standard serviceydelse/vare hver gang man opretter en faktura for den pågældende serviceydelse/vare.

Med venlig hilsen
Mikkel H. Skovsgaard
i Forslag » Salg af (160 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Det mangler flere af mine kunder også. De vil gerne have et gebyr, der fast skal stå på alle fakturaer - nogle vil ha' det med et fast beløb og andre med %.
Forslag af (4.0k points)

Hej hugo og Dorte

Vi har sagtens se en værdi i at kunne få lov til at inkludere en eller flere faste fakturalinjer. Det kunne være gavne mange forskellige formål, fx. fragt, afgifter m.m.

Hvordan er ønsket helt lavpraktisk Mikkel? Så slipper jeg for at antage hvad jeres behov er :-)

Vi skal i tænkeboksen ift. prioritering af dette forslag. Vi har en del forslag som vi ønsker at prioritere på nuværende tidspunkt, og var fået en del henvendelser omkring at give mulighed for at kunne fx. tilføje en fast afgift på. Der har været forslag som disse.

 Måske kunne man udtænke en løsning som kunne slå to fluer med et smæk.


Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Alexander

Jeg er glad for at høre, at I vil overveje en løsning i jeres prioritering af opgaver :-)

Helt lavpraktisk forestillede jeg mig, at en fakturaskabelon kunne tilknyttes en eller flere fakturalinjer. Eksempelvis hvis man kunne tilføje fakturalinjer under Design og Layout -> Skabelonsamlinger -> Skabeloner -> Faktura.

Når man ønsker at sende en faktura vælger man det relevante fakturalayout under Igangværende fakturaer -> Ny faktura -> Kunde.

Jeg håber det giver mening. Ellers spørg gerne igen :-)

Hilsen Mikkel
Hej,

Jeg har kun en enkelt ting som jeg gerne vil følge dig op på.

Ønsker du at denne vare/ydelse/service skal fremgå på fakturaen fast uden at påvirke finansen?

Eller skal der decideret kunne sætte en fast varelinje på en faktura, som kan påvirke omsætningen? Det var nemlig sådan jeg forstod udfordringen.
Den funktion kunne vi også rigtig godt bruge.

Foretrækker dog et varenummer som påvirker omsætningen.
Tak for feedback.

Jeg smider forslaget i ønskebrønden for nu. Så må vi se hvad prioriteten bliver :-)