Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ens opsætning i indbakken og kassekladden

+1
Hej

Herefter at indbakken er kommet er jeg begyndt at oprette posteringer på indgående fakturaer/bilag der inde og så overfører dem til kassekladden. Men det er ikke alle jeg kan det ved, f.eks bank bilag taster jeg ind i kassekladden og derefter ligger bilaget på posteringen.

Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig at opsætningen i de to faner er ens. Det punkt der generer mig mest er at når jeg er i kassekladden og taster datoen ind trykker på tab. så hopper jeg videre til næste felt (fakturanummer/kontonummer) Når jeg i indbakken går det samme, taster datoen ind og trykker på tab. så hopper jeg over i kalenderen.
Der skal derfor 2 tryk på tab. for at hoppe fra tastet dato til fakturanummer i indbakken. Kan dette ikke laves om så der kun skal 1 til, ligesom i kassekladden??  

Jeg kan da ikke være den eneste hvor det sidder i fingrene at der kun skal trykkes 1 gang på tab.

mvh Stine Nielsen
i Forslag » Andet af (230 points)
Det ville være rart, hvis man selv kunne ændre, hvilke felter der skal hoppes videre til, ligesom man kan i kassekladden.

1 Svar

Hej Stine,

Tak for dit forslag. Du er måske ikke den eneste - men du er den første der gør os opmærksom på det :-)

Vi har implementeret et nyt design system (layout), og enkelte steder så vil det betyde en forskel i ens arbejdsgang. Det nye design system giver os muligheder for at opfylde de andre efterspørgsler vores brugere, og generelt skal kunne løse udfordringer, og ikke skabe dem.

Lige nu har vi ingen smartere workarounds end den, og det er svært at spå om hvordan det bliver ændret, eller tilpasset med tiden.

Hvis vi hører en del forespørgsler, så vil vi bevæge os hurtigere mod en alternativ løsning.

Forslag af 🔒 (12.1k points)