Hej Finn
Der er et par år til vi bliver 969 år, men tiden flyver jo afsted, som man siger
Når det er sagt, så er jeg helt med på, at fejl i systemet er til gene for mange brugere og vi gør alt for at udbedre fejl hver eneste dag. Software er desværre altid en svær størrelse, når det kommer til fejl. Specielt med vores ambitioner, hvor vi hele tiden udvikler vores tilbud til jer. Der vil altid være fejl, men vi skal selvfølgelige kæmpe for at holde det på et minimum og få rettet dem løbende.
Når det er sagt, så får vi dag rapporteret fejl gennem andre kanaler, blandt andet gennem vores chat. Herfra starter en proces, hvor vi udbedre fejl. Vi ser dog også tit, at fejl er misforstået med en mangel. Det er hårfin grænse, som vi løbende får styr på. Hvis der er tale om en fejl, så bliver det rapporteret videre i systemet, hvorefter arbejdet begynder.
Hvis du har disse fejl, så vil det være via de kanaler du kender i dag som chat, telefon og mail. Det vil jeg selvfølgelig opfordre dig til at gøre, så vi kan få rettet dem. Det kræver dog en del arbejde at arbejde med potentielle fejl. Det er ikke bare at give en tekniker en fejl og så kan det rettes. Det kan virke lidt mærkeligt, når der er tale om 'små fejl', men det er nu engang sådan virkeligheden er.
For at opsummere; du må meget gerne rapportere til os, når du støder på fejl, så skal vi nok få sat gang i processen, men at rapportere en fejl og rette den på stedet er desværre en mulighed.
Jeg kan dog sagtens forstå din frustrationer og fejl er et fokus for os. Vi arbejder altid på at udbedre fejl i vores program.
Rigtig god dag
Med venlig hilsen Jesper Mieritz