Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogfør og Send - Mulighed for at gøre pop-up vinduet større?

0

Pop-up vinduet under Salg > Bogfør og Send er ret lille

Pop-up vinduet der vises når en faktura skal bogførs og sendes er ret lille.

Findes der i e-conomic allerede en mulighed i nogen indstillinger, at tilpasse størrelsen?
I givet fald dette ikke er tilfældet, ønskes der at brugerne har mulighed for dynamisk at skalere vinduet, hvor den valgte størrelse huskes fra indlogning til næste indlogning eller alternativt at give brugeren en mulighed for at vælge hvor stort vinduet skal blive.

Hilsen, Reynir Kristbjörnsson

i Spørgsmål » Salg af (730 points)

1 Svar

Hej Reynir

Tak fordi du tager dig tid til at spørge her på Forum.

Der findes ikke en indstilling i e-conomic hvor man kan ændre på vinduernes størrelse permanent.

Hvad er det helt præcis ved pop-up vinduet der er for småt?
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Tak skal du have Tabita.
Jeg fik efterfølgende kontaktet supporten via LiveChat.
Popup billedet er nu aflangt så det virker lidt mindre. Det værste er dog at feltet for indtastning af "brødtekst" ikke kan justeres.
Dette betyder at tekst der fylder mere end 2 - 3 linjer ikke kan læses uden at der scrolles i feltet.
Jeg forstod på supporten i LiveChat, at der sandsynligvis er at tale om en fejl, som flere har indrapporteret.
Hilsen
Reynir

Hej igen.

Du kan justere størrelsen på tekstfeltet ved at trække i nederste højre hjørne med musen. Dette skal dog gøres hver gang du har brug for at se mere end 2-3 linjer.

Hvis du ofte har længere tekster du genbruger kan det være en fordel for dig at oprette emailskabeloner så du kan gemme flere forskellige tekster fra gang til gang.

Jeg håber at disse fifs kan være en hjælp for dig.

Tak skal du have Tabita.
Dette var ikke muligt da jeg skrev mit indlæg, så jeg er tilfreds.

Hilsen Reynir

Det lyder godt yes