Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fakturatekst over i et tekstfelt over varelinjer i fuld bredde.

+1
Hej. I min virksomhed laver vi ofte meget tekst til en faktura. Dette for at have god historik og dokumentation for det der måtte være udført. Dette kan resultere i en 3 sider lang faktura selvom der kun er 5 varer på, da teksten kun kan stå lodret på de den første spalte, ca. 60mm. Det ser lidt tosset ud, da det giver en masse korte linjer, og en halv tom side på højre side. Det er hverken læsevenligt eller pænt. Jeg ønsker mig at tekstfeltetet vi i forvejen har, kan benyttes i fuld bredde af en A4 side. Jeg kan sende et eksempel hvis det ønskes.
i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej Ronni,

Velkommen til Forum, og tak for dit forslag.

Jeg kan sagtens sætte mig ind i din udfordring. Er enig i at læsevenligheden forsvinder ved at bruge teksten på måden du beskriver.

Vi tillader allerede nu at teksten kan anvendes over en hel sidens bredte. Det vil dog være på bekostning af andre kolonner. For at implementere løsningen du foreslår, så kræver det fundamentale ændringer i design og layout. Det er et ambitiøst projekt.

Forinden man overhovedet kigger den vej, så vil jeg gerne forhøre om du er bekendt med at vedhæftning af PDF filer er tilladt på en faktura/tilbud/ordre? Eftersom at alle vores nye pakkeløsninger har Indscanning med som standard, så vil jeg anbefale at kigge på denne løsning.

Mit forslag til dig er altså, at skrive din beskrivelse i Word, eller lign. produkt, og gemme filen som en PDF. Denne fil kan du vedhæfte, og sende til kunden.

Så faktura kommer på første side som altid, og under fakturaen vil dit dokument være fremvist, præcis som du gerne vil have det ser ud.

Kan denne løsning bruges?

Forslag af 🔒 (12.1k points)