Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Skærmvisning

0
Når jeg læser i de forskellige grupper (varekartotek, Debitorer ovs.) Så står linjerne blot i en lang række. Jeg kunne godt bruge at hver anden linje var lysegrå, så man hurtigt kan kan skelne hver linje for sig.

Kan man sætte det op i systemet? Eller er det en mulig fremtidig feature?

På forhånd tak
- Karina
i Forslag » Andet af (330 points)

7 Svar

Hej Karina,

Kan du ikke smide et skærmbilled ind fordi når jeg slår op i et kartotek så er hver anden linie en anden farve plus den aktive linie er klar gul.varekartotek.PNG

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
Hej Kim!

I mit tilfælde er den aktive linje grå - og alle andre hvide

Har taget et skærmudklip i varekartoket.

mvh Karina
Forslag af (330 points)
Jeg har også kun oplevet at have grå aktiv og resten hvid i alle skærmbilleder....

René Arpe It-konsulent
Forslag af (17.3k points)
@ Karina og Rene

Besynderligt. Jeg kan ikke genskabe det hverken i FF eller Chrome. Hvis det er det samme på tværs af browsere, må jeg bede jer om at ringer herind og tage fat i Steffen eller mig, så vi kan komme et par spadestik dybere.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
Hej Kim

Jeg har prøvet Explorer, Safari og Chrome - og det er det samme billede jeg får. Det må være en eller anden opsætning bagved.

Jeg ringer i næste uge og fanger enten dig eller Kim.

mvh Karina
Forslag af (330 points)
Hej Karina,

En hjælpsom kollega hjalp mig lige med at læse...

Jeg viser et opslag og du viser en liste. Derfor har du ingen gul. Min liste ser sådan her ud og vi skruede faktisk op for kontrasten for nogle måneder siden - men men der er stadig stor forskel over til dit billede.
varekartotek.PNG

Anyways fang den gode mand Steffen i næste uge når det passer ind og lad os forsøge at komme et spadestik dybere. God weekend

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
Kim:

Tak - skal lige gøre opmærksom på at på mit billede er der ingen linjer, som er markeret. Derfor heller ingen grå fremhævning.


Men mit ønske går på, at hver anden linje fast er grå. Der er godt nok nogle små stiplede linjer imellem. Men når jeg fx. har fundet en vare eller en debitor - så læser jeg til venstre på skærmen. Hvis jeg så vil lave rettelser, ordrer m.m. - så skal jeg ud i højre side. Jeg bruger en stor skærm - så inden jeg har fundet ud til højre, så kan jeg nemt smutte en linje eller to op/ned! Det vil lette, hvis hver anden linje var farvet!

mvh
Karina
Forslag af (330 points)