Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for deaktivering af elementer

0
Det ville være virkelig lækkert om man kunne deaktivere elementer i den øverste menu, da den er ved at være lidt crowded. Jeg bruger f.eks. aldrig "Gå til", men på en ultra-bredformat skærm, hvor man arbejder med to vinduer ved siden af hinanden, bliver "Salg", "Regnskab" og "Rapporter" gemt i en dropdown menu fordi "Gå til" og de andre knapper fylder for meget. Den der dropdown til at skifte aftale er også meget bred, og det kunne være rart at kunne deaktivere (eller den bare kom til at fylde mindre i bredden).

Hav en dejlig dag, og god arbejdslyst :)

Mvh. Martin
i Forslag » Andet af (260 points)

1 Svar

Hej trixxiedk !

Tak for dit forslag.

Jeg er bekendt med udfordringen du nævner her. Lige nu er vi afvisende for total tilpasning af ikoner, således at man kan vælge og vrage de ikoner man ønsker, for at danne pladsen man ønsker. Skulle man imødekomme dit ønske, så vil mit forslag gå på at Gå til blev lavet om til et ikon. Tanken vil være at Gå til blev udvidet når man klikkede på det, og gav mulighed for at søge, og ikke fremgå fast i sin fulde størrelse.

Som jeg har nævnt overfor andre brugere, så har vi rigtig mange gode forslag for tiden. Og skal vi nå dem alle, så får vores udviklere mere end bare travlt.

Jeg lader dit forslag ligge her lidt endnu, så vi kan forhøre om andre brugere vil synes at idéen her giver mening. Er stemningen god, så kan forslaget måske snige sig med ind til en kommende tilføjelse.

Jeg håber også at du får dig en dejlig dag - og god arbejdslyst ! :-)

Forslag af 🔒 (12.1k points)