Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Logon ??

0
Kan man ikke ændre tiden hvor den logger af automatisk eller helt fravælge at den logger af automatisk ? .. jeg bruger programmet løbende hele dagen, og er rimelig træt af at skal logge på konstant  
i Forslag » Andet af (1.5k points)

5 Svar

Hej Atina,

Den er sat til 60 min. Oprindeligt var det 20 min. Det er således ikke første gang vi hører ønske om længere tid.
Afvejningen er blandt andet sikkerhedshensynet idet en længere tidsperiode alt andet lige vil øge sikkerhedsrisikoen. Vi har for nærværende ikke nogen mulighed for at give individuel indstilling og den ærklige snak er at det er heller ikke er på tegnebrædtetMen lad os gerne høre om der er flere der finder dette pubnkt vigtigt.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
Jeg er faktisk begyndt at kigge på alternative systemer fordi jeg er ved at blive sindsyg af at genindtaste data som jeg ikke nåede at gemme. Jeg bruger systemet måske 10 til 20 gange hend over dagen - og det er lig med lige så mange logon - næsten. Dette, sammen med alle de skide konfirmerings mustetast (vil du virkelig godt nok udskrive følgeseddel? - er du sikker? Godt så - du kan lukke dette vindue nu) er altså noget af en prøve på en normal travl dag.

Lad os være online så længe vi gider - gerne på eget ansvar.
Forslag af (430 points)
Tilslutter mig denne. Det er død-pine-irriterende at lortet (undskyld mit jydske) hele tiden logger af. Vi har en butik hvori vi bruger e-conomic direkte og det er meget belastende at skulle stå og taste kodeord foran kunder.  

Selvfølgelig er jeg kun en ud af rigtig rigtig mange brugere - men det burde kunne laves så man selv kan vælge hvor lang levetid cookien skal have.
Forslag af (250 points)
Jeg tilslutter mig også. Jeg tager selv ansvar for sikkerheden hvad angår sessions jeg selv har startet. Jeg låser min computer i stedet, eller logger ud hvis jeg ikke kan finde ud af andet. Adgangsoplysninger er alligevel gemt i min browser, så hvis andre har adgang til min computer har de også adgang til e-conomic. Hvis man har en udløbstid på 1 time, kan man for mig at se lige så godt sætte det op til en hel dag.

kh Seb
Forslag af (320 points)
Man kunne måske blot lade det være op til den enkelte bruger SELV at vælge timeout-tiden.

Sætte den std. til 10 minutter (sikkerhedshensyn) og så lave så brugeren bliver tydeligt gjort opmærksom på den kraftigt nedsatte sikkerhedsniveau ved at ændre tiden.


Mvh
Martin
Forslag af (190 points)