Chat with us, powered by LiveChat Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer acrobat advarsel 0 Hej Economic Kan I ikke slette den Forældret Acrobat Reader 9.4 advarsel der kommer ved login. Jeg bruger Adobe Acrobat (ikke Reader) og den er ikke forældet. spurgt 23 Jun, 2011 i Forslag » Andet af legoland (760 points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 3 Svar Hej Legoland, Desværre ikke. Jeg ved godt den er generende for dig, men vi har stadig rigtig rigtigt mange udfordringer med Acrobat Reader. Mange af vores kunder er ikke alle opdateret så vi har brug for den endnu. Jeg beklager. Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 5 Jul, 2011 Forslag af kimsneummadsen (24.0k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Det kan være svaret er det samme, men lige for klarhed: legoland bruger Adobe Acrobat (programmet der kan oprette PDF filer), ikke Adobe Reader. Tue Skaarup Online regnskabsprogram e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 10 Jul, 2011 Forslag af Tue Skaarup (1.1k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Je sais. Svaret er det samme. Imidlertid implementerer vi et fix på tirsdag der måske/måske ikke gør advarslen overflødig. Vi får se.... Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 11 Jul, 2011 Forslag af kimsneummadsen (24.0k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.