Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Inbox : Fakturanummer som Bankoplysning

0
Hej.

Det kunne være praktisk, at man i Smart Inbox kunne hente fakturanummeret ned på bankoplysningsfeltet - eller at man kunne definerer om man vil have en fast tekst, faktura nummer, eller et blankt felt.
i Forslag » Integrationer og apps af (330 points)
genåbnet af 🔒

2 Svar

Hej. I "Opsætning af kassekladde" kan du vælge "Automatisk tekst", og der kan du oprette det, så fakturanr. kommer med, når du bogfører leverandærfaktura med betaling på. I det felt, der hedder "Automatisk tekst ved bankoverførsel" vælger du "Fakturanr." fra "Dynamisk felt" og evt. også "Virksomhedsnavn". Så kommer det til at stå i betalingsbeskeden.
Forslag af (4.0k points)
Hejsa. Jeg fik at vide at det ikke kunne lade sig gøre i supporten og derfor gik jeg videre med det her til. Men nu har jeg forsøgt mig med skepsis da jeg ikke lige kunne se forbindelsen mellem kladde og smart inbox. Men det virker søreme :-)

Tak for det.

Mvh Rasmus
Supporten kan desværre ikke altid hjælpe. Og ja, det er lidt mærkeligt, at det skal rettes i kassekladden, når det skal bruges i Smart Inbox, men det må være fordi, det virker begge steder.
Hej Rasmus

Den løsning Dorte kommer med er helt korrekt, så tak for dit hurtige svar Dorte.

Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt at den supporter du var i kontakt med ikke kendte den lille finesse. e-conomic har virkelig mange funktioner og det er stort set umuligt at være ekspert i dem alle.

Jeg er glad for at du fik løsningen her via Forum.
Forslag af 🔒 (55.9k points)