Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ønske om Lagermodul / fragtlabels uden alle mellemleddene

0
Hej.

Vi er lidt frustrerede over opbygningen af lagermodul og it-integration til labelprint/fragtfirmaerne.

Som det ser ud fra i vores hverdag lige nu, så har vi E-conomic med et tilkøbt lagermodul, via eksternt firma E-kontoret, derefter har vi endnu et mellemled webshipper, da E-kontoret kun kan integrerer via it-løsning consignor (eller også er det jeres program, det ved jeg faktisk ikke) som kun taler sammen med GLS fragtfirmaet. Dvs at hvis man ikke bruger GLS, men har en anden fragtløsning nemlig DSV, så kræver det at vi har webshipper ind imellem E-kontoret og fragtfirmaet DSV, fordi de skal bruge oplysningerne i it-løsning API......

Jeg håber at I her kan se hvor langhåret det faktisk er for os i hverdagen, for når der sker en fejl, og det gør der jo ind imellem, så skal man alle led igennem, og fejlen er vildt svær at få løst. Derudover så betaler vi jo også til alle ned i rækken, som gør at det bliver en ret dyr løsning.

Ønskescenariet vil være, at I selv får et lagermodul, som kører via Jer, og at det har mulighed for at snakke i flere sprog / it-løsninger både consignor og API, så vi selv kan vælge vores fragtfirma, og at vi kan printe labels inde fra Jeres system. Så kunne I jo også holde nogle af alle de penge som vi hver måned smider efter alle mulige andre firmaer, in house. Og når vi ind imellem støder ind i noget der driller, så skal vi kun kontakte få involverede.

Det er et MEGA stort ønske, for det har drillet i flere år nu.

Håber at blive hørt.

MVH

Tina Andersen

L. Thalund Instrument
i Forslag » Lagerstyring af (160 points)

1 Svar

Hej Tina,

Tak for at du har valgt at dele din historie med os.

Vi bestræber os på at kunne hjælpe erhvervsdrivende med at spare tid, og frustrationer i hverdagen.

Vi ved også, at tilføjelser kan være anstregende at få til at spille sammen. I e-conomic giver vi muligheden for at kunne koble integrationer til, og vi kommer aldrig helt ud i et scenarie, hvor alt opsætningen sker i e-conomic. Vores Lager modul kan begrænse, da produktet oprindeligt skulle afdække simple behov.

Skulle jeg pege dig mod en løsning, så ville jeg anbefale dig at kigge mod et andet lagersystem, der kan afstemme jer bedre. Jeg må erkende at jeg ikke har erfaring med et lagersystem som opretter fx. fragtlabels - eller har integration med DSV. 

Dog skriver du også, at et ønskescenarie kunne være, at lagermodulet kan tale med flere løsninger via. API. Der kunne man foreslå Rackbeat som kan afdække behovet, og få lov til at trække al relevant info igennem API.

Der er sikkert andre systemer som kan afdække, så det er med at afsøge markedet igennem. Vi har et par andre forslag gemt her.


Forslag af 🔒 (12.1k points)