Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Administratoroversigt

0
Som administrator kunne det være dejligt, hvis der i oversigten hvor man skifter fra aftale til aftale stod hvor mange bilag der ligger i indbakken, så man slipper for at gå ind og ud af hver aftale, for at se, om der er nyt der skal bogføres.
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej igen kingo,

Tak for endnu et forslag :-)

Det er en reel udfordring, som en admin (bogholder/revisor) kan opleve.

Det er fordelagtig at kunne danne et overblik - uden at være nødsaget til at logge på direkte på aftalen. Det er noget vi er opmærksomme på, og forsøger at tænke ud i en løsning.

Har du et par gode forslag til, hvordan du tænker bliver implementeret bedst? Er der måske nogle nuværende løsninger som kan videreudvikles på?

Fx. tænker jeg på vores nye notifikationsklokke. Vil det kunne give dig det overblik du ønsker, hvis du er blevet gjort opmærksom på derfra?

Den nuværende løsning som findes er, at i Inbox'en, under indstillinger, er der et menupunkt: Kommunikation.

Kan denne løsning bruges? Så I modtager en mail, når der sker noget nyt på aftalerne.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Nej, vil ikke have en mail hver eneste gang mine kunder sender noget ind i e-conomic.

Jeg kunne godt tænke mig en ekstra kolonne i admin oversigten, hvor alle aftalenumre og virksomheder står.

I kunne tilføje en kolonne med antallet af bilag der ligger i inboxen, så slipper jeg for at logge ind og ud af alle aftaler og se at der kun ligger under 10 nye bilag eller måske slet ingen endnu.
Hej igen,

Det giver mening at kunne se denne information i admin oversigt.

Vi udvikler på nuværende tidspunkt en løsning for at give vores administrator sådan en visning. Tanken er at kunne give et overblik med hvor mange nye bilag som er indlæst på aftalerne, og hvornår bankafstemningen sidst var stemt af.

Forhåbentligt kan denne løsning blive aktuel omkring sommer.

Vi har fundet dette blog indlæg som italesætter de ændringer vi ønsker at implementere smiley