Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Særlige forhold/betingelser for kunder/leverandører

0
Jeg vil gerne foreslå, at man kan markere en kunde/leverandør, som har særlige forhold, der skal gøres opmærksom på. Man kan lave mange gode notater under kunden/leverandøren, men man kan ikke se, når man slår dem op, at der er noget særligt, som skal læses under notater. Det kunne være skærpede betalingsbetingelser, særlige forhold med leverancer eller aftaler vedr en faktura/sag. Derved kan alle se, at her er der noget, man skal være opmærksom på.
i Forslag » Kunder af (200 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Jenni

Interessant forslag du kommer med og det lægger sig meget godt i tråd med nogle af de andre ideer vi har fået ind ang. noter på kunder/leverandører.

Jeg vil dog gerne bede dig uddybe så jeg er sikker på jeg forstår dig korrekt.

Hvilken type markering ville give mening og hvor i e-conomic ønsker du at se markering? 

Vi hører oftest ønsket om noter på kunder - vi har fx. dette liggende i Ønskebrønden, kommenter gerne i den tråd - men måske du vil komme med eksempler på situationer, hvor noter på leverandører giver virkelig god mening, der er jeg lidt mere blank ;) 

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Jeg kunne godt bruge det når jeg sidder med en debitorliste/kreditorliste. Eksempel: kunden har ikke modtaget alle produkter (lang leveringstid i disse tider) og der er lavet aftale om håndtering af betaling. Dette kan jeg ikke se og rykker kunden. Og det modsatte på kreditorlisten. Leverandøren har ikke leveret det aftalte produkt og vi skal vente med betaling. En markering/kommentarfelt, (som man også kan lave i excel), på de enkelte posteringer Så vil jeg vide hvad aftalen er, men så kan andre brugere også gå ind og se, hvad der er med en bestemt faktura; hvorfor er den ikke betalt, er der en "gyldig" grund. Som det er nu, skal jeg forhøre mig ved kollegaer og sælgere via mail eller personligt, for at få status på sagen. Med markering er alle OBS på de kommentarer, der står bag markeringen. Et andet sted , hvor det ville være godt med en markering/kommentarfelt, ville være under kunden/leverandøren. At når der laves et salg eller et køb, er der mulighed for at de kommer en info inden, med teksten fra et felt på stamkortet. Altså et pop-up med særlige oplysninger vedr. kunden/leverandøren. Og at man selv kan vælge om det skal vises hver gang man åbner kunden/leverandøren. Andre der kunne forestille sig dette?
Tak fordi du ville uddybe.

Jeg gemmer dit forslag sammen med de andre vi har modtaget ang. forbedret anvendelse af noter og så håber jeg vi kan sætte ressourcer af til at kigge nærmere på dette senere på året.