forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Signatur i mail

0
Er der nogen der ved om man kan indsætte signatur i mail når man sende tilbud/ordre eller faktura?

Jeg har prøvet at eksperimenterer med det men det vil ikke rigtig lykkedes for mig.

Michael
spurgt 13 Jul, 2012 i Spørgsmål » Fakturalayout af M2L (150 points)
status opdateret 9 Okt, 2012 af frederiknielsen

2 Svar

 
Bedste svar
Hej

Hvis I bruger vores email@dministrationsprogram integreret til e-conomic for udsendelse af faktura, tilbud og ordre så vil der være mulighed for egen signatur kombineret med egen valgt email afsendeer adresse således at modtager kan svare retur.

Send en mail til <a href="mailto:salg@scan-soft.com">salg@scan-soft.com</a> eller ring 2811 4220, hvis det har interesse.

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 17 Jul, 2012 Spørgsmål af Per Holm Pedersen (18,020 points)
valgt som bedste svar 9 Okt, 2012 af frederiknielsen
P.t. kan du gemme en fast tekst, som eksempelvis kunne indeholde en signatur (ved at anvende fluebenet ved Gem).

Der er dog ikke så meget fleksibilitet, idet den er delt på tværs af alle brugere af systemet, samt i øvrigt alle e-mail felter, man måtte støde på (så vidt jeg husker).

Så en ægte signaturfunktion findes ikke (men ønskes).
besvaret 16 Jul, 2012 Spørgsmål af Image (4,650 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”