Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Notifikationer til administartormodul

0
Jeg sidder som ekstern bogholder og jeg bogføre minimum hver uge, så det vil være en stor hjælp hvis man kan få de samme notifikationer i adm.modulet som når man logger ind på kunden med deres e-mail og kode. Det er nemlig en stor hjælp at få notifikationerne fra smat bank om at nu er der indhentet 5 nye poster fra banken eller fra smart inbox om at nu har du modtaget 3 nye indscannede bilag. som ekstern bogholder er det jo primært os der bruger den del af systemet og ikke dem der ejer firmaet, de gider helst skulle tage stilling til det. Kan godt se at en revisor ikke har brug for de oplysninger, men så kan de jo slå dem fra. Håber I vil overveje og ændre det :)

Mvh. Mette
i Forslag » Andet af (250 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Mette, rigtig godt nytår :-)

Når man administrerer flere virksomheder, så er det forståeligt man har et ønske om at have den mest effektive arbejdsgang.

Implimentering af notifikationer er forholdvis en ny introduktion til e-conomic, så der er et hav af muligheder for at kunne tilføje smarte funktioner.

Der skal en del beslutninger til for at komme helt til mål med et forslag som dit. Mine største bekymringer går på hvordan disse notifikationer skal komme i praksis. På en aftale kan der ske meget aktivitet, og det vil resultere i at man drukner i notifikationer, og dermed får man ikke overblikket som har været tiltænkt.

Vi vil helt sikkert gerne være en del af, at samarbejdet mellem bogholderen/revisoren og kunden bliver styrket. Du må dog væbne dig med tålmodighed, så hvis vi får det indført, så bliver det så intuitivt som muligt.

Hvis du har et par gode forslag til hvordan vi kan komme tættere på mål, så er du mere end velkommen til at bidrage med dine forslag.

Rigtig god dag :-)

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Alexander,

Godt nytår og tak for dit svar :)

I forhold til dine bekymringer om visningen af notifikationerne, der kan man evt. vise det i en slags overskrifter. Så hvis jeg ikke har været inde på en kunde i en uge og der er indhentet 100 posteringer fra banken, behøver der jo ikke være 100 separate notifikationer for hver gang der er hentet en postering (det vil også give en meget lang irriterende liste når man så trykke på notifikationerne) - et lille tal på notifikations "overskriften" kan jo ændre sig for hver gang der sker noget. og det samme gælder for smart inbox, for hver gang der kommer et scannet bilag ind.

Hvis man sidder som bogholder, rådgiver eller andet, der ikke har behov for notifikationerne eller bare synes de er irriterende fordi de ikke bruger dem i deres arbejde, så kan man som standard jo bare via admin-modulet gøre at de ikke er slået til og man selv skal tage stilling til om man vil have det også tilvælge det hvis man vil.

Jeg har ikke mere at tilføje andet end at jeg bevæbner mig med tålmodighed (det er jo også en stor organisation og der er der ofte langt til toppen med sådanne beslutninger) og håber fortsat på at det bliver en del af fremtidens E-conomic.

Rigtig god dag :)

Mvh. Mette
Forslag af (250 points)