Hej Mette, rigtig godt nytår :-)
Når man administrerer flere virksomheder, så er det forståeligt man har et ønske om at have den mest effektive arbejdsgang.
Implimentering af notifikationer er forholdvis en ny introduktion til e-conomic, så der er et hav af muligheder for at kunne tilføje smarte funktioner.
Der skal en del beslutninger til for at komme helt til mål med et forslag som dit. Mine største bekymringer går på hvordan disse notifikationer skal komme i praksis. På en aftale kan der ske meget aktivitet, og det vil resultere i at man drukner i notifikationer, og dermed får man ikke overblikket som har været tiltænkt.
Vi vil helt sikkert gerne være en del af, at samarbejdet mellem bogholderen/revisoren og kunden bliver styrket. Du må dog væbne dig med tålmodighed, så hvis vi får det indført, så bliver det så intuitivt som muligt.
Hvis du har et par gode forslag til hvordan vi kan komme tættere på mål, så er du mere end velkommen til at bidrage med dine forslag.
Rigtig god dag :-)