Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nøgletal

0
Det kunne være super godt, hvis vi selv kunne opbygge vores nøgletal - eller en ny dimension. Det ville give mulighed for at kunne bruge rapporten direkte fra Economic.

Eventuelt i 2 typer:

rapport - i samme boldgade som nøgletallene er i dag

likviditet - en ny type.

Desuden kunne det skabe værdi, i hvertfald hos mine kunder, hvis disse nøgletalsrapporter kunne ses på forsiden i appen og web-versionen.

med venlig hilsen

Susanne H. Hansen
i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Susanne, rigtig godt nytår til dig :-)

Tak for dine ambitiøse forslag. 

Sådan som det er nu, så vælger vi at bruge energien et andet sted, da vi mener at vores rapporter på nuværende tidspunkt kan behovsafdække vores brugere.

Hvis jeg skal imødekommende dit forslag, så ser jeg en værdi i, at man kan oprette egne nøgletalskoder. Det vil give mulighed for at tilnærmevis kunne opbygge sin egen rapport. Vi går ikke videre med dette forslag på nuværende tidspunkt. Dog har jeg skrevet det bag øret, så kommer tidspunktet hvor vi har vores rapporter i fokus, så kan vi kigge på dette forslag igen.

Ift. App, og Hjem-fanen i browser versionen, så må jeg afvise forslagene.

For nu vil min anbefaling være at kigge på en integration som kan behovsafdække netop jer. Her tænker jeg på ex. report123 eller crediwire. Begge kan hentes i Market, og nemt integreres til e-conomic.

Jeg håber at du får dig en dejlig dag.


Forslag af 🔒 (12.1k points)