Hej Hanne,
Tak for dit ambitiøse forslag. Vi kan forstå værdien i at de vedhæftede mails kan blive behandlet på en endnu mere smart måde.
Der er nogle problematikker som udfordrer os, men måske kan du inspirere os til forbedringer. Heri tænker jeg ex. på hvordan vi kan sammensætte dokumenterne korrekt. De brugere som vælger at videresende flere fakturaer med forskellige leverandører, hvordan skal de behandles? Hvordan skal filtering være, på hvornår noget skal sammensættes, og hvornår holder man fakturaerne adskilt?
De tilpasninger vi har gjort før i tiden, er at vi har begrænset hvor lille en fil må være, før den undlades at blive indlæst i Inbox. Det er mht. at vi oplevede at signaturen fra mailen, ville blive medsendt, og man skulle bruge tid på at slette de unødvendige dokumenter.
Vi deler gerne dit forslag med det team som sidder for forbedredelse af Smart Inbox. Vi mangler dog noget input til hvordan vi kan finde den bedste løsning til problematikken du nævner her.
Ellers arbejder vi på at forbedre godkendelsesflowet, og du kan læse mere om de ændringer der er planlagt for 2022:
https://www.e-conomic.dk/inbox-forbedringer-2022
Ser frem til at høre fra dig igen.