Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Svare på match bilag.

0

Hej Det er selvfølgelig efter at funktionen er kommet. Så det er ikke det. smiley

Jeg har fået følgende svar fra support. Men det er ikke godt nok da systemet ikke fungere.

Hej Allan,

Jeg har snakket med vores udviklere. 

Du får lige en teknisk forklaring på problemet.

Årsagen til de manglende match er grundet vores scanning af fakturaerne, som ikke får aflæst datoen på fakturaene.
I vores  inbox indsætter vi derfor dags dato. Da vi ikke har nogen værdi/dato fra scanningen at matche med posteringen, får du ikke et match som kan bilagsmatches -  desværre.

At forbedre scanningen og de data og værdier den kigger op, er ikke så lige til, men vi arbejder pt. på en forbedret model til vores scanning af fakturaer og bilag. Så du er fortsat nødt til at matche bilag og posteringer manuelt, når bilagsmatch ikke kan finde dem, indtil vi har fået forbedret vores scanning af fakturaer..

Håber det giver mening, ellers kontakter du os endelig bare igen.

Marco B. Cipolla

Mit svar.

Tak for en tilbage melding. Men den holder ikke da en del bilag godt kan match.

Alt er der samme på de bilag det eneste der er forskellige er beløbet.

Så forklaringen er ikke god.

relateret til et svar til: Match Bilag
i Spørgsmål » Bogføring af (180 points)

2 Svar

Hej igen Allan

Vores aflæsningsgrad på smartscan er ikke 100% dvs. at der i nogle tilfælde ikke kan aflæses et beløb eller en dato og for at Bilagsmatch fungerer og kan matche bilag og posteringer skal der være 100% match på beløbet og datoen skal passe inden for 3 dage.

Vi har dog fokus på at forbedre den funktion så aflæsningen i fremtiden vil blive endnu bedre.

Benytter du funktionen via Smart Bank eller Smart Inbox? Hvis du har Smart Inbox kan du se hvad der er aflæst på dokumentet og på den måde se hvad årsagen er til at der ikke sker et match? Aflæsningen er markeret med gule felter.
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)

Hej igen.

Du har helt ret jeres system fungere kun på 10 % af mine bilag. Ja jeg har smart inbox samt Aiia bankintegration. Men jer forstår stadigvæk ikke hvorfor den godt kan lave et bilag match. Mange kunder er de samme det er kun beløbet der er forskellige. Alt andet er det samme men den kan stadigvæk kun finde et bilag.Se evt. med på fredag her er der ca 60 postere der skulle være match på. ?

Kom gerne ind og kigge på det.

Med venlig hilsen

Multichanger.dk

Allan Gregersen

Spørgsmål af (180 points)
hej Allan

Dit svar havde desværre forputtet sig  - jeg vil gerne se et eksempel.. vælg mig gerne til som admin 804373 og tryk Svar på dette indlæg.. så får jeg besked om at du har svaret :)