Hej Det er selvfølgelig efter at funktionen er kommet. Så det er ikke det.
Jeg har fået følgende svar fra support. Men det er ikke godt nok da systemet ikke fungere.
Hej Allan,
Jeg har snakket med vores udviklere.
Du får lige en teknisk forklaring på problemet.
Årsagen til de manglende match er grundet vores scanning af fakturaerne, som ikke får aflæst datoen på fakturaene.
I vores inbox indsætter vi derfor dags dato. Da vi ikke har nogen værdi/dato fra scanningen at matche med posteringen, får du ikke et match som kan bilagsmatches - desværre.
At forbedre scanningen og de data og værdier den kigger op, er ikke så lige til, men vi arbejder pt. på en forbedret model til vores scanning af fakturaer og bilag. Så du er fortsat nødt til at matche bilag og posteringer manuelt, når bilagsmatch ikke kan finde dem, indtil vi har fået forbedret vores scanning af fakturaer..
Håber det giver mening, ellers kontakter du os endelig bare igen.
Marco B. Cipolla
Mit svar.
Tak for en tilbage melding. Men den holder ikke da en del bilag godt kan match.
Alt er der samme på de bilag det eneste der er forskellige er beløbet.
Så forklaringen er ikke god.