Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilkøb af Posteringer

0
Kunne i ikke overveje at lave nogle "posteringspakker", hvor man her kunne tilkøbe yderligere 500-1000 posteringer o.lign.?

Hvis man fint kan klare sig med funktionerne i Starter/Small Business, så er det temmelig voldsomt, at man skal tvinges fra Small over i det nu dobbelt så dyre Pro abonnement - bare fordi man lige måtte runde 2.000 posteringer (som grundlæggende er en lav grænse).
i Forslag » Andet af (450 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej med dig.

Vi overvejer løbende vores abonnementsmodul så tak for dit input.

Jeg har undersøgt dit abonnement og kan se du ligger stabilt et godt stykke over de 2000 posteringer og dermed hører hjemme i pakken professionel og du også gang på gang har været nedgraderet men du hvert ligger et pænt stykke over de 2000 posteringer. Så måske er din virksomhed i virkeligheden større end du lige tror, det er jo dejligt. Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte supporten for at få et par tips til hvordan man evt. kan minimere antallet af posteringer ved at bruge andre arbejdsgange.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Antal posteringer hænger jo bare ikke sammen med virksomhedens størrelse og/eller hvor mange Economic funktioner der benyttes.

En advokat/håndværker virksomhed som skriver relativt få store årlige fakturaer kan jo ligge i Starter med en omsætning på mange millioner. Hvor imod en lille webshop med blot 1-2 daglige ordrer og årlig omsætning på et par hundrede tusinde jo vil høre til i PRO. Der kan jo gå ret mange posteringer til et enkelt bilag/faktura!

Da pris hoppet op til PRO er ret stort i og med det også åbner op for flere funktioner (som man ikke nødvendigvis har behov for), så kunne tilkøb af "posteringspakker" jo derfor tilgodese disse kunder, og trods alt samtidig sikre jer en betaling for disse.
Du har ret i at det ikke nødvendigvis hænger sammen med omsætningsstørrelse, det hænger dog sammen med hvor meget du bruger programmet og du bruger programmet og lagrer mange flere posteringer hvis du laver 1-2 fakturaer om dagen end 1-2 om måneden. Og du har dermed også ret i at når vi lagrer posteringer så kigger vi på antallet og ikke på om en postering er på 1 kr. eller 1.000.000 kr.

Måske bliver flere posteringer inden for samme pakke en mulighed i fremtiden, det vil jeg ikke udelukke :)
Hej igen.

Jeg ville bare lige følge op på din henvendelse nu hvor vi faktisk har lavet en ny pakkeløsning hvor man tilkøber posteringerne i stedet for at skifte pakke når man når over grænsen. Så nu er det udelukkende behovet og brugen af programmet det bestemmer hvilke funktioner man har i sin pakke.

Jeg håber at du vil blive glad for denne løsning.
Forslag af 🔒 (55.9k points)