Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Valg af moduler til en revisoraftale - pr. kunde

+1
Hejsa

Jeg kunne, som revisor, godt tænke mig at kunne vælge tilkøb til mine forskellige kunder som de ikke skal betale for. Jeg kunne godt vælger at betale,  for at effektivisere mine opgaver.

Laver man tilvalg på kunden får de (hvis de betaler) regningen for noget som jeg i mit firma ønsker at bruge for at gøre det mere effektivt.

Når jeg taler med de små kunder som bare skal kunne skrive en faktura ... kan det jo virke voldsomt hvis jeg så gerne vil kunne benytte flere moduler/apps som de så kommer til at betale for. Jeg vil hellere at de vælger e-com. og betaler for det de skal bruge og jeg så kan vælge til på forskellige af mine kunder hvad jeg ønsker at bruge. Hellere det end de vælger nogle andre produkter.

Om rettighederne til at bruge tilkøb så skal styres af login vil nok være at foretrække.

Så det forslag om at man også på app tilkøb kan vælge betales af kunden eller af mig :)

Håber det giver mening...

Med venlig hilsen

Kathrine Stenz
i Forslag » Andet af (160 points)
genåbnet af 🔒

2 Svar

Super god idé. På Internal-aftalerne er det jo ikke noget problem, men når det er dem, hvor kunden selv betaler, ja så er det nogle gange svært at forklare dem, hvorfor de nu skal betale ekstra for Smart Inbox, Smart Bank, Smart Pay osv. osv.
Forslag af (4.0k points)
hej Kathrine

Interessant forslag du kommer med, jeg kan sagtens se hvorfor det kan være en fordel for dig og andre admins.

Her på forum tager vi os dog primært af funktioner i programmet. Hvordan pakkerne er sat sammen og prissat ligger lidt udenfor vores ansvarsområde.

Jeg synes du skal vende din ide med din Account Manager hos e-conomic.
Forslag af 🔒 (55.9k points)