Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Eksporterklæring på faktura

0
Hej, hvordan indsætter jeg et fast notat på en faktura   , det kan være en eksporterklæring som kun skal på faktura til Norge. Denne erklæring skal jo ikke på alle fakturaer i den pågældende debitorgruppe, så jeg kan ikke sætte det ind på brevskabelonen
lukket
i Spørgsmål » Salg af (170 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Hanne,

Tak for dit indlæg,

Jeg vil i dette tilfælde anbefale dig en løsning jeg har foreslået en anden kunde, som idag benytter den med glæde.

Hvis du først går under Faktura fanen og Design og Layout og under Brevskabeloner opretter en ny brevskabelon og f.eks kalder den Brevskabelon 1.4. Norge og herefter kopierer designet (anden knap fra venstre udfor brevskabelonerne) fra den skabelon du benytter i dag.  

Og dernæst opretter en kopi af den skabelonsamling, som du benytter idag og også kalder denne for Norge til sidst og under redigeringsblyanten på skabelonsamlingen tilføjer den netop oprettede Brevskabelon Norge til Debitor-brevskabelon i denne.

Herefter, ville jeg under ikonet skabeloner på din skabelonsamling (anden ikon fra venstre) på den nye Norge skabelonsamling, enten redigere det element / de grå kasser under faktura skabelonen hvor du ønsker teksten skal fremkomme, eller på redigeringsblyanten (se billede) ud for skabelonen faktura tilføje erklæringen, således den fremkommer efter hver faktura du sender til Norge. Den sidste øvelse, kræver at erklæringen er uploaded til e-conomic under knappen Billedarkiv i den vandrette menu under Design og Layout før du kan tilføje den som dokument til fakturaen.

Når Norge skabelonsamling og skabelonen er på plads, kan du gå ind på redigeringsblyanten på den enkelte debitor i debitorkartoteket og herunder vælge det Layout som du ønsker skal benyttes på den pågældende debitor.

Således vil der ved fakturering til denne debitor, via Norge skabelonen, blive tilføjet den tekst som der ønskes, men kun eksplicit på de udvalgte debitorer som er tilknyttet denne skabelon.

Såfremt du ønsker noget af ovenstående uddybet yderligere eller har du spørgsmål til dette, så er du selvfølgelig velkommen til at henvende dig igen

  Hasse Lauridsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (1.6k points)
valgt som bedste svar af 🔒