Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




2 trins godkendelse i smart inbox

+2
Det kunne være rart hvis der blev oprettet mulighed for 2.trins godkendelse på bilag sendt til smart box. En medarbejder i marken har dermed en mulighed for at godkende for modtagelse af varen, leveringen indsætte noter osv. Efter 1. godkendelse sendes faktura til 2. godkender som kan gennemse for priser osv. og først herefter er bilag klar til bogføring/betaling.
i Forslag » Bilagshåndtering af (140 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Helen

Tak for dit input. Dit ønske falder meget godt i tråd med de generelle ønsker vi kender i forhold til Godkendelse.

1. mulighed for at bestemme hvilken godkender der skal godkende et bestemt bilag

2. mulighed for flere godkendere

Så det er nogle ideer vi har noteret os og teamet der arbejder med godkendelsesfunktionen har disse forslag med i deres overvejelser til videre udvikling.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej

Hvad er status på 2-i-forening-godkendelse?

Mvh Heidi
Hej Heidi

Status er at det er et højt priotiteret projekt at lave 2-trins-godkendelse.
Jeg har dog stadig ikke en konkrets tidsramme jeg kan præsentere dig for, men vi taler ikke længere år ude i fremtiden :)

Hvis du er interesseret i at teste det når vi er klar med en beta så må du gerne svare bekræftende med dit aftalenummer og bruger-id i tråden her,  så hører du fra os når vi er klar til en test.

De bedste hilsner
Tabita, forumteamet
Hej Tabita

Hvis vi ikke når at skifte til et andet regnskabsprogram inden, vil jeg gerne teste, når I er klar med en beta. Denne funktion er ret essentiel for os ift. fortsat at bruge E-conomics, så hvis der går for lang tid, må vi desværre finde en anden udbyder.

Aftale: 1505195

Brugerid: finans

Med venlig hilsen

Heidi
Du hører fra os :)

Hej Helen

Tak for dit input. :)
Jeg sidder i det team der arbejder på at forbedre godkendelsesfunktionen. Vi er altid super glade for, at I kommer med forslag til os. Det hjælper os meget i vores arbejde. Hvis du er interesseret i at have en kort snak med mig om dine behov for godkendelse og uddybe dit svar, så skriv endelig til mig på: larke.andersen@visma.com, så sætter vi til møde op. 

God dag.  

 

Med venlig hilsen

 

Lærke Maria Andersen

UX designer

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Gærtorvet 1-5, 1799 København V

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (140 points)