Informizely customer feedback surveys

2 trins godkendelse i smart inbox

+1
Det kunne være rart hvis der blev oprettet mulighed for 2.trins godkendelse på bilag sendt til smart box. En medarbejder i marken har dermed en mulighed for at godkende for modtagelse af varen, leveringen indsætte noter osv. Efter 1. godkendelse sendes faktura til 2. godkender som kan gennemse for priser osv. og først herefter er bilag klar til bogføring/betaling.
i Forslag » Bilagshåndtering af (130 points)
status opdateret af

3 Svar

Hej Helen

Tak for dit input. Dit ønske falder meget godt i tråd med de generelle ønsker vi kender i forhold til Godkendelse.

1. mulighed for at bestemme hvilken godkender der skal godkende et bestemt bilag

2. mulighed for flere godkendere

Så det er nogle ideer vi har noteret os og teamet der arbejder med godkendelsesfunktionen har disse forslag med i deres overvejelser til videre udvikling.

Med venlig hilsen

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Gærtorvet 1-5, 1799 København V

CVR-nummer: 29403473

Kig forbi Ønskebrøden, hvor du finder de forslag vi i øjeblikket overvejer:
- Giv din stemme til de forslag som vil gøre din hverdag nemmere og smartere!
Forslag af (48.7k points)

Hej Helen

Tak for dit input. :)
Jeg sidder i det team der arbejder på at forbedre godkendelsesfunktionen. Vi er altid super glade for, at I kommer med forslag til os. Det hjælper os meget i vores arbejde. Hvis du er interesseret i at have en kort snak med mig om dine behov for godkendelse og uddybe dit svar, så skriv endelig til mig på: larke.andersen@visma.com, så sætter vi til møde op. 

God dag.  

Med venlig hilsen

Lærke Maria Andersen

UX designer

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Gærtorvet 1-5, 1799 København V

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (140 points)
I do agree with your intention.

[url=https://www.tarhibit.com/]clipping path service provider company[/url]