Hej Tabita
Tak for dit svar. Mit indlæg er ikke særlig godt beskrevet - det medgiver dig - men jeg blev bare så træt af det, at nu måtte gøre et eller andet ;-)
Jeg gør faktisk alt det du siger jeg kan prøve, så nu vil jeg beskrive nærmere, hvad jeg mener:
Når jeg gennemgår listen, så finder jeg lige bilag nr. 45 ud af 85, som skal tilknyttes et bilag, så jeg åbner bilaget og vælger regnskabsår under vedhæft til postering og skriver bilagsnummeret. Når det er gjort ønsker jeg ikke at klikke bilagene frem et for et, så jeg vil tilbage til listen, og så går det galt.
Nu lander jeg helt oppe i toppen igen, og skal scrolle hele vejen ned til bilag 46, og det jeg så kunne tænke mig, det er at jeg ikke lander i toppen, men vender tilbage til den sidste plads jeg havde på listen = bilag 46.
Det samme sker, hvis jeg opretter en ny konto i kontoplanen, så lander jeg også helt oppe i toppen af kontoplanen, når jeg vælger gem, og hvis jeg så er i gang med at lave flere nye kontonumre i rækkefølge, så bliver jeg træt af det :-( når jeg igen skal scrolle helt ned i status f.eks..
Håber dette er mere forståeligt :-)
De bedste hilsner
Lone